بیانیه مشترک پایگاه مقاومت بسیج و  استانداری زنجان

پایگاه مقاومت بسیج و استانداری زنجان به مناسبت فرارسیدن بیانیه مشترک صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار، پایگاه مقاومت بسیج و روابط عمومی استانداری زنجان بیانیه مشترک صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

انقلاب اسلامی ایران منادی حیات طیبه است و مبارزه با استکبار جهانی و هرگونه ظلم و جور در جهان یکی از نشانه‌های بارز جامعه ایمانی و نشأت گرفته از هویت ملی و قدرت درونی یک ملت است. 


همانگونه که مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم زیربنای فکری دین مبین اسلام به شمار می‌آید، به فرمایش مقام معظم رهبری باور داریم "اسلامی که امام خمینی (ره) به آن معتقد است ضد استکبار، ضد فساد، ضد آمریکا و ضد سلطه‌طلبی بیگانگان است" و ایران اسلامی برای این پایه فکری و عقیدتی خود شهدای بسیاری را تقدیم نظام اسلامی و انقلاب کرده است.

روز ۱۳ آبان ماه سالروز تسخیر لانه منحوس جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو انقلاب و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی می‌داریم و اگرچه امسال نیز بدلیل شرایط حساس موجود در راستای مقابله با ویروس کرونا، امکان برپایی راهپیمایی پرشور و گسترده میسر نمی‌باشد، ولی ذره‌ای از اعتقاد راسخ ملت ایران برای مقابله با استکبار و دفاع از مظلومین جهان نمی‌کاهد.


انتظار می‌رود تمامی مدیران و مسئولان کشور با اعتقاد عملی به تاکیدات امام راحل و رهبر انقلاب، با پشتوانه مردمی در مقابل هرگونه ظلم و استکبار در جهان ایستادگی نموده و با مقاومت و تلاش در راه تحقق آرمان‌ها و تداوم مسیر انقلاب اسلامی و آبادانی کشور تمام توان خود را به‌کار گیرند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.